Usługi B2B

W teorii promowanie usług B2B z użyciem standardowych kanałów reklamowych jest jednym z trudniejszyhc zadań dla agencji reklamowej.

W praktyce da się, tylko trzeba posługiwać się nimi w sposób nie do końca "zgodny z instrukcją" oraz wykorzystywać ich zaawansowane opcje.

Jak to robimy

  • Wdrożenie pełnej analityki, segmentów danych i mikrokonwersji na stronie
  • Behawioralne listy remarketingowe
  • Dedykowane reklamy oparte o e-maile klientów (Facebook Ads Custom Audience oraz Google AdWords Customer Match)
  • Reklamy wyświetlane na portalach branżowych (zakup mediów bezpośrednio u wydawców oraz z użyciem wtyczek reklamowych Google AdSense)
  • LinkedIn Ads kierowane na branże, stanowiska oraz pracowników wybranych firm
  • Facebook Ads z użyciem lookalike audience, stanowisk i branż
  • Remarketing w wynikach wyszukiwania (linki sponsorowane AdWords)
  • Reklamy w Gmailu (Gmail Sponsored Promotions)

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij "Napisz do nas" i wypełnij formularz kontaktowy.