Usługi medyczne

Prowadzenie kampanii reklamowych dla firm z branży medycznej wiąże się z licznymi ograniczeniami, które nie dotyczą standardowych działań reklamowych.

Skuteczne przeprowadzenie kampanii wiąże się z zastosowaniem niestandardowych rozwiązań i mniej popularnych narzędzi.

Jak to robimy

  • Wdrożenie pełnej analityki, segmentów danych i mikro-konwersji na stronie,
  • Poprawki strony pod względem SEO,
  • Reklamy Google Ads w wynikach wyszukiwania. Wyświetlanie reklam na precyzyjnie dobrane frazy,
  • Listy remarketingowe gromadzone w innych systemach niż Google Ads - sieci RTB, Facebook Ads (Google nie pozwala na remarketing dla produktów lub usług medycznych),
  • Nieinwazyjne reklamy Facebook Ads, ograniczone do wyświetleń w sytuacjach, gdy użytkownicy nie są pracy i dopasowane do nich treści mają zminimalizowane szanse na zauważenie przez osoby postronne,
  • Wykorzystanie narzędzi do promocji lokalnej połączone z retargetowaniem i precyzyjnym wybraniem grupy docelowej,
  • Działania Public Relations,
  • Wsparcie reklamowe działań offline (targi, imprezy z udziałem klienta, etc.).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij "Napisz do nas" i wypełnij formularz kontaktowy.